lunes, 25 de mayo de 2015

Vaig tenir la gosadia de marxar de la comoditat d’unes sigles consolidades.

Des d’aquestes línies vull agrair a les 1.914 persones que aquest diumenge heu dipositat la vostra confiança en un partit nou a Arenys de Mar -Junts per Arenys-, en el qual un servidor ha ocupat la segona posició de la candidatura. Un agraïment molt sincer per la vostra valentia apostant per unes sigles molt joves però que arrossegaven una gran experiència de govern, en base als cinc primers noms que conformàvem la llista.
Després de pair els resultats d’ahir a la nit i vist... amb una certa perspectiva, es demostra que la decisió que vaig prendre fa uns mesos va ser la correcta. Vaig tenir la gosadia de marxar de la comoditat d’unes sigles consolidades, com són les de CiU, amb les que m’he sentit molt disconforme i –fins i tot decebut- amb les seves maneres de fer, prioritzant un model de poble i un ideal de servei a les persones per sobre de les sigles d’un partit de gran tradició a la vila.
Sincerament crec que les maneres de fer i les decisions de la direcció comarcal i nacional de CiU han estat errònies i molt mal calibrades, i espero que es prenguin les mesures adients per destituir aquelles persones que han intercedit de manera tan equivocada en tot aquest afer. Sens dubte, s’haurien de produir dimissions o, en cas contrari, destitucions que impliquin –alhora- una regeneració més que necessària dels dirigents de CiU tant a nivell comarcal com local.
Per últim, voldria deixar constància que el meu compromís de treball per Arenys de Mar seguirà essent totalment amb la meva estima per Catalunya i el meu desig perquè el nostre país pugui ser plenament sobirà i independent en un futur pròxim. De nou, gràcies a tots!

No hay comentarios:

Publicar un comentario