jueves, 9 de julio de 2015

Colao = Credibilitat 0. La TRAMPA és: Jo cobro i després o reparteixo a voluntat, sense haver de donar explicacions ,

Aquest tipus de comportaments, són típics de les Màfies i dels Feixismes tan d'esquerres com de dretes. La TRAMPA és: Jo cobro i després o reparteixo a voluntat, sense haver de donar explicacions democràtiques a l'oposició i alhora, em salto tots els protocols que la llei de Règim Local, estableix per l'aprovació de subvencions, ajudes o participacions, a ens o entitats, per part de les administracions públiques. D'això se'n diu ras i curt desviar calés públics, sense el consentiment o coneixement democràtic de la societat. Aquest és un dels mètodes il·legals, amb el que alguns partits es finançaven i es financen, és a dir, cobraven un impost revolucionari dels seus càrrecs electes. Això que per algun profà, podria semblar moralment correcte, és una de les trampes legals i ensems una de les estafes més practicades, per rapinyar el pressupost dels Ajuntaments de qualsevol població, tot desviant-lo per usos partidistes, sense control, ni el consentiment de TOTS els ciutadans i els seus representants electes.

Colao = Credibilitat 0. Amb aquest sou i el que li posarà al seu xicot se'n duran una bona pessigada cap a casa. Quina llàstima em fan tots aquells que van votar-la empassant-se tantes mentides. Ja se sap com es comporten els comunistes quan toquen poder i tenen l'oportunitat d'embuttacar-se uns calerons, adèu principis ètics.

Aquesta dona em sembla que el que té són ganes de protagonisme i a sobre em sembla que té un lleuger problema psicològic. Això sí, ella progressarà molt econòmicament, tot el contrari que Barcelona que la convertirà en una ciutat tercermundista.

No si jo no critico que l'Alcalde o Alcaldessa de Barcelona hagi de cobrar un bon sou. El que denuncio és que aquesta senyora va guanyar unes eleccions acusant de màfia els adversaris i acusant-los de cobrar això mateix que ara cobrarà ella. I després resulta que és ella i els seus comissaris polítics els que col·loquen la parentela a sou de l'erari públic -i a dit- i se les empesquen per seguir cobrant el que s'ha cobrat tota la vida. La famiglia en comú... Màfia!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario