domingo, 21 de junio de 2015

A QUI VOTARÉ EL 27S.

1. A QUI VOTARÉ EL 27S
Abans i després de declarar la independència, el President de Catalunya haurà d'anar país per país fent un esforç de diplomàcia titànic perquè ens reconeguin. Necessitarem una persona que doni una gran imatge presidencial, domini els idiomes i pugui projectar als altres països sensació de serietat i seguretat. No hi ha una segona oportunitat per a una primera impressió i que t'obrin la porta. Penseu molt be, si sou independentistes, qui pot fer aquest ...paper a partir del 27s. Jo ho tinc clar: No veig altre President que el President Mas.
Si el President no té un ampli suport i després de les eleccions les esquerres sumen, poden desbancar-lo. Vull una ERC i CUP fortes però sens dubte vull que el President Mas lideri el procés cap a la independència. Crec que és el millor i crec que s’ho mereix per la immensa pressió que ha hagut de suportar. I no oblidem que està imputat penalment per Espanya per organitzar el 9N i fer que podem votar.
Ja s'ha perdut l'ajuntament de la capital d Catalunya i ara van a per la Generalitat. El 27s ha d'anar a votar fins l'últim català que s'estimi la terra.


  2. PER QUI FARÉ CAMPANYA

Faré campanya pels partits independentistes que jo crec són: CDC-ERC-CUP. Tot i deixant clar que el meu vot serà pel President Mas, crec que la gent independentista d'altres sensibilitats hauria de votar ERC/CUP.

3. QUÈ M’OBLIGARIA A CANVIAR EL MEU SUPORT?
Només deixaré de fer campanya per ERC-CUP si veig que hi ha possibilitat de que pactin amb Podemos/ICV.
Només deixaré de fer campanya per CDC si veig que cedeixen a les tesis unionistes d’Unió i no deixen clar que, diguin el que diguin els de'n Duran, el programa del President Mas serà inequívocament per assolir la independència junt amb l'ANC i els altres partits que s'hi sumin.

Visca Catalunya Lliure !!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario