sábado, 18 de octubre de 2014

Mas i Junqueras vull a tots dos.

En els darrers dies ha aparegut amb força tota la tropa de trolls espanyolistes fent-se passar per independentistes d'esquerres carregant-se al President Mas amb més força encara que la que acostumen a fer servir a Madrid. Era d'esperar que busquessin furgar en les esquerdes del Pacte pel Dret a Decidir. Han intentat i continuaran omplint els fòrums d'opinió dels diaris digitals, especialment els diaris sobiranistes, donant la imatge de que s'ha desfermat una guerra entre la militància d'ERC i la de CDC. Una guerra partidista que els qui no tenen partit ni preferència els importa un rave , que no es el meu càs, ja sabeu. Quan veig la baralla de si Mas o si Junqueres me'n recordo d'aquells culers que s'enfronten entre ells per si ens hem de quedar amb Messi o amb Neymar... I em pregunto: per què no gaudir de la sort de comptar amb tots dos? Repeteixo: si tenim la immensa sort de disposar de dos líders com Mas i Junqueras, tots dos amb algun defecte, però amb un global força més presentable del que jo mai havia vist en la classe política, per què no celebrem que els tenim als dos i per què punyetes ens hem de barallar o els hem de contraposar l'un a l'altre. Jo crec que els necessitem a tots dos (i a uns quants més també). Jo crec que tots dos plegats garanteixen un dels més grans actius que té el procés: la TRANSVERSALITAT. Poder fer que l'objectiu d'un Estat català independent comprometi des dels aturats de llarga durada fins els alts executius de certes multinacionals o alguns presidents de multinacionals... això no té preu, això no ho podem perdre. Jo no triaré entre Mas i Junqueras. Els vull tots dos. Els necessito a tots dos perquè em garanteixen que el procés suma complicitats molt diverses, sectors socials i econòmics molt distants i perquè, a més, considero que tots dos líders son força presentables i, com que no pateixo de desconfiança crònica pròpia dels derrotats i derrotistes, a més a més els dos em fan confiança malgrat que a vegades s'equivoquin. Visca Catalunya LLiure !!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario