sábado, 14 de diciembre de 2013

Gràcies al Cònsul de facto de Catalunya a Munic.

Per alguna raó o altra, sempre tendeixes a anar a favor d'un equip a cada lliga europea. De la Premier sóc de l'Arsenal. Des de sempre. Entenguem-nos: els equips anglesos em cauen bé tots en general, però jo, de l'Arsenal. De l'Arsenal per una sèrie de raons.
  De França sóc de l'Olympique però també del Touolouse. D'Itàlia dels equips del Nord, sobretot la Fiorentina. De Portugal, el Porto. D'Holanda em cauen bé tots però potser més l'Ajax, pel Cruyff. De la Bundesliga en canvi no havia estat mai de cap equip concret sinó del que fos rival directe del Bayern. Un any l'Eintracht, el següent el Shalke, l'altre el Wolfsburg o el Dormundt i així nafant. Bàsicament per allò d'anar a favor del petit: l'equip bavarès guanya el 50 per cent de les lligues i, jugador bo que surt en un equip rival, jugador que l'any següent ja el tenen ells. Però aquest any això ha canviat.  Aquest any sóc del Bayern, perquè hi ha Josep Guardiola.
En saber la notícia vaig pensar en la mateixa línia; els partits i els seus representants han tingut un comportament inesperat, ens veiem venir setmanes d'acccions i reaccions vergonyoses, si no d'inaccions desesperants, i ho han resolt amb una discrecció i una diligència exemplars. Per una vegada m'he sentit orgullós dels meus representants polítics. Tant de bo marqui precedent aquesta manera de fer les coses.....
Pep estas donant molt bon exemple, tant com a persona, com en el teu missatje, que du implicit que la democracia i la llibertad no s'han de questionar, perque son basiques per al desenvolupament de les persones i de les societats.
Gràcies, Pep; et trobem a faltar molt, molt... En tots els aspectes. Que la força t'acompanyi, compatriota. Visca Catalunya lliure,i visca el Bayern d'en Pep de Santpedor!
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario